BOŞANMA AVUKATI - ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK - AVUKATA SOR

AKLINIZA TAKILAN TÜM SORULARA YANIT VERMEK ÜZERE BURADAYIZ. WHATSAPP ÜZERİNDEN YA DA ARAYARAK BİZİMLE İLETİŞİME GEÇEREK SORUNLARINIZA CEVAP BULABİLİRSİNİZ.

İSTANBUL BOŞANMA AVUKATI, Aile hukuku alanında faaliyet gösteren, İSTANBULDA evlilik birliğini sonlandırmak isteyen kişilerin dava süreçlerini takip eden avukat olarak tanımlanır.

İstanbul boşanma avukatı; müvekkillerinin evlilik birliğinin neticelenmesi ile birlikte; Nafaka, MADDİ VE MANEVİ TAZMİNAT, çocukların velayeti, çocuklar ile kişisel ilişki talebi, ziynet ve mal rejimi haklarının korunması noktasında yardımcı olur.

İSTANBUL Boşanma Avukatı, boşanma ile birlikte sahip olacağınız hakların korunması, boşanma dava süresi boyunca, haklarınızın tam olarak talep edilmesi ve dava sonucunda hak kayıplarının yaşanmaması adına tüm boşanma sürecinizi sağlıklı ve sorunsuz bir şekilde yönetir.

Bu kapsamda; İSTANBUL boşanma avukatı ve AVUKATA SOR boşanma konusundaki tecrübesiyle sizi aile mahkemesinde dava ve duruşmalarda temsil etmektedir.

Anlaşmalı Boşanma Davası - ÜCRETSİZ DANIŞMA - AVUKATA SOR

Boşanma Davaları konusunda alanında uzman boşanma avukatlarımızdan profesyonel hukuki destek alabilirsiniz. Boşanma davası 2 türlü açılabilir. Anlaşmalı Boşanma davası, anlaşmalı boşanma davası avukatı tarafından Aile Mahkemesinde açılır.

Anlaşmalı boşanma davalarında haklı ya da haksız, kusurlu ya da kusursuz taraf yoktur, sadece boşanmak isteyen taraflar vardır.

Boşanma avukatı, bu davalarda da önemli bir rol oynar. İstanbulda bu alanda çalışan başarılı ve tecrübeli anlaşmalı boşanma davası avukatlarına sitemiz üzerinden ulaşabilirsiniz.

İSTANBUL BOŞANMA DAVASI AVUKATI İLETİŞİM BİLGİLERİ

• İSTANBUL BOŞANMA AVUKATI : AVUKATA SOR

• Telefon : 0554 181 04 00

• Adres : Osmaniye Mahallesi, İsmail Erez Bulvarı - Bakırköy/İSTANBUL

• Mail : avukatasorunuz@gmail.com

• Hizmet Alanları: ANLAŞMALI VE ÇEKİŞMELİ BOŞANMA DAVALARI

ANLAŞMALI BOŞANMA ŞARTLARI

• ÖNCELİKLE EVLİLİK SÜRESİNİN EN AZ BİR SENE SÜRMÜŞ OLMASI GEREKİR. EVLİLİK SÜRESİNİN BELİRLENMESİNDE NİKAH İŞLEMİNİN GERÇEKLEŞTİĞİ SÜREDEN SONRASI HESAPLANIR.

• Anlaşmalı Boşanma davasında taraflar tüm hususlar üzerinde anlaşma sağlamış olmalıdır.

• Anlaşmalı boşanma davasında tarafların kararlaştırabilecekleri hususlar şunlardır; çocukların velayeti, nafaka miktarı, maddi ve manevi tazminat, mal varlığı paylaşımı vs. Taraflar tüm bu hususlar üzerinde anlaşmaya vardıktan sonra alanında uzman bir boşanma avukatı tarafından bir ANLAŞMALI BOŞANMA protokolü hazırlanır.

• Bu ANLAŞMALI BOŞANMA protokolünde eşlerin birbirinden olan tüm talepleri yazılır.

• Bu protokol taraflarca imzalandıktan sonra İstanbul Boşanma Davası Avukatı tarafından Aile Mahkemesinde anlaşmalı boşanma davası açılır.

• Anlaşmalı boşanma davası yaklaşık olarak 1 ay içerisinde tamamlanır.

• Taraflar anlaşmalı boşanma davasında verilen boşanma kararına itiraz edebilirler.

• Anlaşmalı boşanma davasına itiraz edilmesi durumunda dava çekişmeli boşanma davası olarak devam eder.

• Boşanma dava süreci çok zorlu bir süreç olduğundan bu konuda bir İSTANBUL BOŞANMA AVUKATI ile çalışmak daha sağlıklı olacaktır.

• Ücretsiz Danışma: İstanbul’da aile hukuku alanında faaliyet gösteren boşanma avukatları, müvekkillerine ücretsiz danışmanlık hizmeti sunmaktadır.

• Boşanma Davaları: Anlaşmalı ve çekişmeli boşanma davaları, nafaka, maddi ve manevi tazminat gibi konularda hukuki destek sağlanıyor.

• İletişim Bilgileri: Avukatların telefon numarası, adresi ve e-posta bilgileri sayfada yer alıyor.

• Hukuki Süreçler: Boşanma protokolü hazırlanması, velayet davası gibi aile hukuku ile ilgili tüm sorunlarda yardım alınabiliyor.

EN İYİ BOŞANMA DAVASI AVUKATI NEREDEN BULUNUR.

AVUKATASORUN.NET SİTESİ ÜZERİNDEN BULUNDUĞUNUZ İLDEKİ EN TECRÜBELİ ANLAŞMALI BOŞANMA DAVASI AVUKATINA ULAŞABİLİRSİNİZ.

AYNI ZAMANDA www.avukatasorun.net internet sitesi üzerinden boşanma davaları ile ilgili tüm sorularınıza İstanbul Boşanma avukatlarına danışarak yanıt bulabilirsiniz. Boşanma davası avukatlarımıza boşanma davalarınız ile ilgili tüm sorularınızı sorabilirsiniz.

• Anlaşmalı ve Çekişmeli Boşanma Davaları

• Nafakanın Artırılması - Azaltılması Davaları,

• Evliliğin Sona Ermesi Nedeniyle Maddi Manevi Tazminat Davası

• Mal PaylaşımI ve Ziynet Eşyalarına İlişkin Davalar

• Velayet Davası

• Nesebin Reddi Davası

• Babalık Davası

• Anlaşmalı boşanma protokolü hazırlanması,

• Tanıma ve Tenfiz Davası

• Aile hukuku ile ilgili tüm sorunlarda hukuki çözümler sunmak

ÜCRETSİZ BOŞANMA DAVASI AVUKATI NASIL BULUNUR

İstanbul boşanma davası avukatları İstanbul barosu tarafından belirlenen asgari tarifeden az olmamak üzere İstanbul Boşanma Davaları için serbestçe bir rakam belirleyebilirler.

İstanbulda boşanma davası avukatı tutabilmek için yeteri kadar parası olmayanlar İstanbul barosuna adli yardım telebinde bulunabilir.

Bu şekilde; maddi durumu yeterli olmayan ve boşanmak isteyen kişiler ücretsiz boşanma avukatı yardımından yararlanmış olur.

Sitemizde Cevabını Bulabileceğiniz Diğer Sorular Aşağıda Belirtilmiştir.

ANLAŞMALI BOŞANMA DAVALARINDA AVUKATLARIN TAVSİYE NİTELİĞİNDEKİ EN AZ ÜCRET ÇİZELGESİNE İSTANBUL BAROSUNUN SİTESİNDEN ULAŞABİLİRSİNİZ.

Avukatın ekonomik koşullara göre belirleyeceği rakam üzerinden de İstanbul boşanma davası avukatı ile anlaşma sağlanabilir.

AVUKATA SOR - İSTANBUL BOŞANMA DAVASI AVUKATI - ÜCRETSİZ DANIŞMA

Boşanma Avukatı Nedir, Boşanma Hukuku Nedir, Anlaşmalı Boşanma Davası Nasıl Sonuçlanır, Boşanma Davası Ne Kadar Sürer, Boşanmada Haklar Nelerdir, Boşanma Davası Neden Açılır, Çekişmeli Boşanma Nedir, Nafaka Nedir, Mal Rejimi Davası Ne Zaman Açılır, Dava Açmak Ne Demektir, Neden Dava Açılır, Eşimden Maddi ve Manevi Tazminat Alabilir Miyim, Eşe Tazminat Davası, Aldatma Tazminatı Nedir, Aile Hukuku Nedir, Zina Sebebiyle Boşanma Davası Açılır Mı, Evlilik Sözleşmesi Nedir, Nafaka Miktarı Ne Kadar, Tazminat Ne Kadar Alınır, boşanma davası nasıl açılır, boşanma davası kime açılır, boşanma davası ne zaman açılır, boşanma davası nerede açılır, boşanma davası neden açılır, boşanma davasının açılmasının gerekçeleri nelerdir, neden boşanılır.